Omanlighet på väg

När man sitter på sin balkong i all sin manlighet och röker en stilla cigg i sällskap av regn och åska, som man antar kommer förinta den bräckliga lilla avsatsen jag sitter på, vill man helst skall komma susande på motorvägen utanför?

Ja inte är det en lastbil med texten ITSOVER draperad över hela sidan som sitter på min önskelista just nu. Som att alla samtal med vänner och ex inte har fått mig att inse situationen så kommer sändebudet från gudarna att ITS OVER! Jag inser direkt att det är dom omanligt onda lastbilschaufförerna som njuter av min situation och konspirerar emot mig.

Så. ITS ON!

Härmed skall jag nu ut och glatt skära upp alla lastbilsdäck jag ser på det mest manliga vis.

Kommentarer
Postat av: Gurk-mejja

måste bara säga att din blogg är så sjukt kul och bra skriven va! Keep it up =)



Pjussss

2008-08-14 @ 00:20:43
Postat av: Wing Lady

pjussss? HAHAHA!



bra blogg!



Kjaaaaam (förlåt gurk-mejja, jag är övertrött)



2008-08-14 @ 14:27:46
URL: http://partypinglorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0