Manlighet är ett flyktigt ting

Manlig lördag.

- Sitta bakis och dricka ur bag in boxen medans vi mekar med en vattenskoter och kallar varandra nya variationer av ordet fitta i några timmar. Check

- Åka jättejätte manligt och fort med sagda vattenskoter. Check

- Halka och långsamt gliiiiida ner i vattnet för att man håller i sin bag in box och vägrar släppa den med sitt manliga grepp. Check

- Sitta och värma dojorna vid elden tills dom börjar smälta och bilda bubblor varstans. Manligaste dojorna i världen check

- Sitta i den manligaste båten i världen och lyssna på Danzigs Mother medans en väldigt manlig individ gör supermanliga wakebordtrick. Får en tår när jag tänker på coolheten i detta check

- Smärtsamt inse att det finns kvinnor som aldrig bör visa sig i badräkt. Eller som min manlige mansvän sade i vishet: När jag ser det här så inser jag vilken tur jag har i flickvännen hemma. check

-Glädjefullt inse att det finns vissa kvinnor som alltid bör gå i badräkt. Mansvän kommentar: Ja henne vill du allt köra på i bajshålet va!? check

- Få sms av en kompis i staden götelaborg som har träffat exet ute på stan. Som att jag i min manlighet bryr mig om huruvida hon är ute och kopulerar med kreti och pleti. Bah jag är stark i min manliga... manlighet? check

- Vakna upp halvt omslingrad av en underbar varelse. check

- Inse att varelsen är min mansvän som bara är van att slingra sig med flickvännen när han sover och hittade enklaste föremålet för det i mig. check

- Vara jävligt nerkyld pga av brist av sovsäck i ett tunnt tält ute i ett skogshelvete som verkar vara getingarnas hemvist i denna värld. check

- Återigen halka när man skall på en båt så man sitter fastklistrad i fören och på rutaan där med en jävla massa packning i händerna som inte ens är ens egna manligheter. check för fan

- Säger till alla i båten att ha det gött när man precis skall gå därifrån och mötas av total tystnad. Kan jag vara en odräglig människa undrar man i sin manlighet. Check

- Få uppgiften att geting heter goatfly på engelska. så jävla check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0