Planer som går som på manlighet

Jag fick supermanlig intevention igår av en vän där vi över lite vin och allmän manlighet diskuterade misären i tillvaron. Kontentan blev att om man inte rör sig framåt så faller man bakåt och du kommer fastna väldigt omanligt i ditt förflutna. Så när det är dags att ta stadiga steg framåt för den dumpade så finns det vissa saker som måste göras. Inte falla in i gammla mönster som du haft dom senaste månaderna i ditt liv. Bryt upp och fixa nytt. Så bla bla bla för att komma till den viktiga punkten är det väldigt viktigt för mig som dumpad kille att knulla andra tjejer. Helst 10 har jag hört. Om det räcker med 1 så är dock risken stor att du är psykiskt instabil och kärar ner dig i vad som helst.

Att ragga är som att cykla. Du glömmer inte av hur man gör. Dock är problemet att när man dumpas så är det mer som att man är Lance Armstrong som får cancer och blir sjukhusliggande med döden för dörren. Så man kan säga att jag nu är i cancerstadiet. så när jag cyklar nu måste jag börja enkelt. Träningscykel med stödhjul. Därav har jag valt ut tre cyklar med enorma stödhjul. Alla känner jag sen innan och alla har visat att dom vill idka amorering med mig. Jag har dock inte visat dom min supermanliga fyllesexteknik ännu. Alla tre har jag fipplat upp från gammla raderade msn kontakter så att jag kan börja hela skiten.

1. Ja den första är en tjej som hoppade på mig på krogen och var lite efterhängsen ett bra tag. Hon är en wannabee utvikningsmodell som lever något tragiskt fejkat glamliv pga av hon är från skara och inte har vare sig glam eller smak. Hon är även otroligt korkad vilket gör mig rätt pissed off. Jag har en tendens att ogilla folk som gör mig pissed off.

2. Nummer två är en utåtriktad partytjej som är trevlig och skriver rätt bra. Plussen med henne är det jag skrev innan och att hon har väldigt många söta tjekompisar, så att ifall man på ett manligt vis bränner en bro har man några mer att fucka upp det med. Minuset är egentligen mer av en rätt jobbig sak än ett strikt minus. Det är att hon är rätt lik exet i attityd, intressen och utseende. Så det är garanterat att jag skulle säga fel namn och börja gråta under sexet och sen hysteriskt plåga exet i någon manlig fyllenoja direkt efter. Jag vet inte om jag bör komplicera till det mer i detta läget.

3. Trean är mer motsatt till exet än någon av dom andra. Är lite av en irriterande typ eftersom hon har en modeblogg av något slag. Vem gillar folk som har modebloggar? Gudjesus varför är hon så pissig i huvudet att hon har en modeblogg? GAAAAAAAAAHHH.

OK. Ny plan.

Skjuter upp planerandet av manligt afterdumpsex (haha låter som sex efter att man bajsat hihi, ja bajshumor är supermanligt) tills vettiga kandidater dyker upp istället.

Man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0